Bilder

Lite mera bilder på mina ljusglimtar i livet :)

Fflach fick gå ut själv imorse, han vet precis vart han ska så det är inga problem :)




Bråttom ut till Prinsen som redan var ute.





Bild från igår, när han fick komma in själv utan annat häst-sällskap i stallet. Han fixar det duktigt!

Imorgon åker jag, Elin & mamma till Göteborg för att kolla på hästar. Ska bli så kul!!!

Har som vanligt inte så mycket jag vill rapportera om här... Jag har vart sjuk ett tag & ska förhoppningsvis få påbörja en ny behandling på tisdag om proverna jag tog under veckan ser bra ut. Jag håller tummarna för det. För som det är nu så orkar jag inte så mycket annat än sköta jobbet & där har det vart mycket på sistonde så allt annat runtomkring blir lite lidande... Jobbar & kommer hem & gör det viktigaste & sen sover så ser det ut nu. Fast nu har jag vart ledig ett par dagar & ska va ledig ända till på onsdag, gött dä!!








Här är killen som hjälper mamma :)



Ha en skön helg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0