Händelserikt

Mycket har hänt sen sist!! Har inte riktigt haft tid för uppdatering...

Kom in på utbildningen jag sökt :) Samma dag ringer de från ett jobb jag sökt & vill att jag ska åka på intervju. Åker dit dagen efter som är en fredag & på måndag när jag är på hemväg från första skoldagen så ringer de och säger att jag fått jobbet som restaurangchef!! Jag säger som det är och ber om att få tänka efter ett par dagar, vilket jag får. Beslutade mig för att tacka nej till jobbet och köra på med skolan istället. Har nu gått två veckor på utbildningen till trafiklärare. Superbra klass hamnade jag i & lärarna verkar oxå va himlans bra. Så änsålänge känns det som jag har gjort rätt val :)


Startade klass tre med Dima i fredags, blev två nollor. Men av ngn anledning så hade jag en himla bra känsla när vi gick av planen ändå. Hur man nu kan ha det med två nollor i bagaget?? Har nog aldrig haft ett så bra fritt följ på ngn tävling som vi hade nu!! Poängen såg jag aldrig (åkte innan prisutdelningen). Sättandet vet jag att vi fick en 9 på iaf, tror det va det högsta betyget domaren delade ut på hela tävlingen... Han dömde riktigt hårt, men säkert rättvist. Dima var ganska övertaggad, därav nollorna. Men hon var "med" mig hela tävlingen igenom, men spelade över enheldel på många moment... Tex apporteringen där det blev en heldel tugg.

Jag övervägde att stryka oss till tävlingen på lördag, men tänkte att då kanske överladdningen hade lättat. Med facit i hand så hade det vart klokt att stryka oss. Överladdningen var som bortblåst. Hon var inte med mig alls. Jag bröt tävlingen, eftersom jag bara blev irriterad & då vet jag att det blir ju inte bättre... Dom som tittade undrade nog hur vi överhuvudtaget hade kommit upp i klass tre... Det var liksom inget som stämde. Men nu har jag glömt den tävlingen och laddar om för nya starter :) Dröjer dock ett tag till dess.

Nu har jag jobbat hela helgen. Tänker gå och lägga mig nu så jag orkar upp imorn när klockan ringer!!

Kommentarer
Postat av: Linda, Ali & Myra

Här händer det grejjer! Om du hade tränat med mig hade 1:a priset suttit som ett smäck!!! ;)

2011-08-28 @ 21:57:21
URL: http://bjord.bloggplatsen.se
Postat av: Cissi

Ja här har det hänt grejer. Vad härligt med den första tävlingen, huvudsaken känslan finns där, då kommer första priset så småning om med.



Lycka till med fortsatta träningen och utbildningen :)

2011-09-04 @ 21:53:00
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0