Sol

Sitter och väntar på att Isac ska se färdigt på ett tv;program, sen ska vi ta med hundarna på promenad. Solen skiner och det är varmt och gott ute! Det blir en promenad upp till stallet så mockar jag och gör iordning för kvällen. Det är nu lerigt och fint i hagarna så det är inga rena fina hästar man tar in på kvällen längre... Men det torkar väl upp så småningom.

Har vart ner till vårdcentralen och tagit prover för andra gången den här veckan. Proverna var tydligen fortfarande väldigt dåliga så nu var det tydligen bråttom att ta nya prover. Känner mig fortfarande väldigt trött och blir himla andfådd fort. Men jag inbillar mig att det mest är psykiskt eftersom jag vet att levervärdena är alldeles för höga. Så egentligen så är jag nog inte trött & andfådd... Vet inte ens om man blir trött & andfådd utav höga levervärden??

Jobbarhelg står för dörren, denna helg blir det lördag kväll och söndag fm. Isac ska ha sitt barnkalas på söndag så det får de klara av utan mig hemma. Ganska skönt faktiskt;)

Nu är Isac klar så nu tar vi en promenix :) Ska nog ta med mig kameran & se om vi kan fotografera lite vårtecken. Kanske kan bli en & annan skitig hund eller häst? ;)

Ha en skön fredag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0