LEDIG HELG!!!!

Jag har haft en ledig helg, såå skönt!! Igår blev jag äntligen klippt, så nu är det lite ordning på håret ett tag igen:) Träffade sötaste lilla Valle-mannen. Brorsans barn. Så himla söt va han när han kom in och fick se oss, hela han bara log & sen sprang han fram till Elin & kramade & pussade henne.

Valdemar

Kvällen var det mys hemma, hela familjen tog en promenad upp till hästarna på kvällen. Jäklar va mörkt det var!! Men vi var utrustade med reflexvästar & ficklampor så det gick fint;) Inte en enda bil mötte vi på hela vägen & det var nog lika så bra, antagligen hade vi blivit dumförklarade.... Ute & gå med massa barn & hundar sent en lördagskväll:O) Men det VA faktiskt mysigt!

Idag har vi kört en hel massa hö, kommer antagligen ha träningsvärk imorn. Men vi var tre stycken som hjälptes åt så det gick ganska snabbt & smidigt. Fredrik va till jobbet och hämtade lastbilen så körde vi i den sen.
I em var jag upp och mockade och gjorde fint till dom. Satte för snöret så att de inte skulle komma in när jag mockade. Men Flach är ju en nyfiken kille så han sänkte ner huvudet och sprang under... Han fick va med mig och mocka:) Sen satte jag fast honom och borstade och lyfte fötter. Han är så himla snäll, inga problem alls med lyftandet av ben! Men han hade väl tjyvtränat lite innan han kom till mig;) Han har ju blivit verkad innan:) Det enda han inte riktigt gillar är att få svansen borstad, det tycker han är lite läskigt. Men vi tar lite varje dag så ska det nog gå bra det oxå sen.


Fina killen!!



Har vart på innebandy match idag oxå, det var Linus som spelade. Jag hade kiosk pass idag, skönt att ha det avklarat! Jag bakade en paj på fm som jag hade tänkt att jag kunde ta med och sälja i kiosken, men den råkade Isac sätta sig i när jag lagt in den i bilen:O, så kan det gå... Men då får jag mumsa på den nu istället! Matchen slutade 7-5 till Örnen, andra raka vinsten!! De har endast spelat två serie matcher den här säsongen, så än sålänge ligger de i topp;)

Linus under förra matchen


Dima är ju oxå lite nyfiken precis som Flach så när lastbilen va hemma & Fredrik lastade ur ved så skuttade hon upp på lemmen & åkte med upp & ner:)





Ska bara jobba mån & tis nu & sen har jag en veckas SEMESTER!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0