Strålande Promenad


Började med att smaka på lite päron här hemma


Fina färger




En som gillar att springa!




Frostigt & fint i gräset. Ser ni Dima springer där nere?;)




Burr!! Galen, det var minusgrader ute!!




Sötisar!



Skulle va glad om jag bara hade hälften av hennes energi!!




Kaninerna gillade oxå solen


En kanon skön promenad i strålande solsken! Älgjakten drog igång imorse, brukar oftast va sånt här skönt väder då. Några minusgrader & solsken. Jag hörde faktiskt en smäll när vi var ute, men jag har inte fått ngn rapport om nåt skjutet. Fredrik brukar rapportera via sms.



& så några bilder på Fflach (dock inte tagna idag)






Var och städade ut lite skräp i utrymmen hos hästarna igår så att de ska få större plats inomhus (de går på lösdrift). Fick även lampan fixad, det underlättar nu när det är mörkt både på morgonen & kvällen. Flach var så nyfiken på vad vi höll på med;). Jag hade stängt för honom & Misty så att de inte kunde gå in, för Elin stod inne & borstade på Prinsen. Hade bara satt upp ett snöre, vet ju att Misty har stor respekt för staket. Men nyfikenheten tog överhanden för Flach så rätt va det var så stod han oxå inne;) Buse!! Vi väsnades en heldel, kastade gamla plåtar mm. Men det skrämde inte honom... lovande!!

Njut nu av en härlig dag ute i solen!! Själv håller jag på & städar inne...


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Oj vilka fina bilder!!

Särskilt den på hundarna tillsammans...

Gooooa!!!

2010-10-24 @ 14:15:07
URL: http://ulrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0