Sjuk...

Har vart hemma från jobbet igår och idag, snoren rinner & jag kraxar som en kråka! Men idag har jag ingen feber så nu börjar jag känna mig riktigt pigg :). Fick just ett samtal från jobbet att även en kollega ringt sig sjuk idag så nu var det lite kris. Jag får åka och jobba imorn på min lediga dag, men eftersom jag vart hemma i två dagar så gör jag gärna det, man behöver ju pengarna oxå!

Helgens 80-tals fest var jätte rolig!! Jag kraxade redan då så jag hoppas jag inte smittade ngn...


Snyggingarna Stefan & Anna-Lotta


& här är Jens & Carola, också ett snyggt par!



Betala måste man oxå...



Stinta gjorde så god sås att den tog slut!! Men en händig kock fixar snabbt en ny...

Det var en helt klart lyckad fest, tror att alla som var med håller med om det!



Idag har jag gått med i facebook, jag har vart lite "anti" till detta, men nu kunde jag inte stå emot grupptrycket längre... Får ge det en chans.

Nu ska jag softa i soffan med Isac en stund innan det är dax att åka och ge hästarna lunch. De hade antagligen haft älgbesök i hagen härom natten för staketet var ned rivet på flera ställen.

Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0