Utmaning

Fick en utmaning av Cissi där jag ska skriva fyra saker om fyra saker.


FYRA TV-PROGRAM JAG TITTAR PÅ

Bonde söker..

Ensam mamma söker

Mycket söker blev det visst... Men sen tittar jag nog inte på ngt mer egentligen. Är ingen tv människa:O

Kan bli lite Färjestad matcher ibland

Halv åtta hos mig. ngn gång ibland


FYRA SAKER JAG GJORT IDAG

Gjort frukost till gäster på jobbet

Stekt pannkakor till familjen

Fodrat hästarna

Gett hundarna mat


FYRA SAKER JAG LÄNGTAR TILL

Sovmorgon

Tävla med Dima med ett första pris som resultat

Gå NH kurs med Fflach

En fin vinter


Fyra saker på önskelistan

En ny bil

Solresa

En fin gård med ett fint stall

Högre lön


Jag utmanar den som vill :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0