Ledig


Fflach pannlugg växer som ogräs, men jag gillar den!!

Finaste killen!!


Jag & Isac som är lediga idag har vart uppe i stallet och mockat & gjort klart med mat inne i boxarna, så är det bara att ta in dom ikväll. Imorse var det min tur att fodra & släppa ut. Jag tycker att det är så mysigt på morgonen när man kommer dit! Fflach sköter sig fint vid in och utsläpp nu när han fått en extra grind ovanför boxdörren så att han inte kan hoppa över... Imorn ska Ida & jag ut & rida på Prinsen & Misty, ska bli spännande att se vad Fflach tycker om det. Kan tänka mig att det inte kommer att gillas. Men han får stå inne med lite mat så ska det nog gå bra. Han måste ju lära sig att va själv korta stunder ibland. Det är inte längre några problem med att borsta svansen heller, han vänjer sig fort. Så nu är svansen borstad & fin:) Börjar va dax med ett hovslagar besök oxå, till alla tre.






En promenad med hundarna när vi kom hem igen...



kolla in det fina märket på mössan:)



Nu blir det duschen & sen utvecklingssamtal med Linus i skolan, sen ska vi till Brattfors & fira pappa på farsdag så här lite i efterhand... Sen träning med Dima!!

Kramizar på er!!

Kommentarer
Postat av: Anna&Trion

Åh, har ni häst? va avis jag blev nu... hade ju hästar förr, men nu är det ett minne blott :( Bästa hästtiden är ju på vintern.. värma händerna i deras lufsiga vinterpäls.. mmm



Ja, hundskrällen som snor mat är ingen höjdare! :(

2010-11-17 @ 13:39:13
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0