Ridtur & duktig Fflach

Då har vi vart ute på en skogstur med hästarna. Det är jäkligt isigt & hårt på vägen så idag gick vi i skogen, där det var mjukt och fint. Vi har inte fått på vinterskorna med brodd än. Men förhoppningsvis så kommer hovis till helgen eller ev nästa helg, får se vad han tycker passar bäst.

Prinsen var riktigt pigg & glad, han tyckte väl att det var trevligt att ha Misty med som sällskap idag. Annars är han oftast själv ute på ridturerna. Det är två tjejer som har börjat rida honom nu oxå så denna vecka har han vart ute varje dag. Skönt för honom det!

Jag va ju lite orolig för hur Fflach skulle reagera när han blev lämnad helt ensam. Men han sa inte ett ljud när vi gick ut. Tjuvkikade på honom genom fönstret & han stod & åt sitt hö så lugnt. När vi kom hem igen kikade jag oxå i fönstret, då såg jag honom inte alls & det var alldeles tyst där inne. Så vi öppnade och gick in & då stod han inne i sin box och åt för fullt. Så han verkade inte särskillt bekymrad över att bli lämnad ensam, inte så länge som han har mat att tugga på iaf:)

Sen när vi släppte ut de andra i hagen så tog jag med Fflach på en liten promenad, inga som helst problem med det heller:)

 






Men jäklar va kallt det var ute, jag höll på att frysa fingrar & tår av mig... Ändå visade termometern bara på -1 så kallare lär det ju bli. Mössan fick sitta på under hjälmen idag. Jag var ute och gick med hundarna innan jag red & då tog jag inte mössa på & himmel va ont i öronen jag fick..

Isac har vart hos mormor & morfar sen igår & han blir kvar tills imorn em. Min bil är på verkstan & den va visst typ skrot så den kommer inte va klar idag som det var tänkt. Det innebär att Fredrik behöver åka med mig till jobbet imorn & jag börjar så tidigt så då har inte dagis öppnat än. Tur att man har snälla föräldrar som ställer upp!! Bilen skulle visst kosta minst 12 tusen att laga, härligt! Tur att den står skriven på Fredrik, haha det innebär ju att det är han som får betala:D. Då drabbar det ju ingen fattig;)

Nej nu måste jag röja upp lite här inne...

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Fflach är verkligen flaschig!!

Kram från oss.

2010-11-20 @ 15:14:23
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Malin

Haha ja visst är han:-))

2010-11-20 @ 21:21:57
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0