Ridit

Nu har jag vart ute på en ridtur med Prinsen. Idag hade vi sällskap med oss, vilket Prinsen uppskattade! Mycket roligre med en hästkompis med på turen. Det fina vädret håller i sig fortfarande. Kom hem och tog en promenad med hundarna.

Igår satt Linus och kollade på kläder på nätet, han hittade ett par jeans som han ville ha. Priset var endast 1399kr!!! Nej, så dyra byxor tänker jag inte köpa. han växer fortfarande alldeles för fort + att hans byxor inte brukar va hela så himla länge. Så han får nöja sig med lite billigare byxor. Han är bara 10 år, hur ska detta sluta?? Snart är han tonåring.

På fredag ska jag börja mitt nya jobb. Kör igång hårt med fredag kväll ;) & sen lördag fm. Ska bli väldigt roligt att börja jobba igen!!

Nu ska jag sticka iväg och hämta barnen i skolan & på dagis.

Må så gott!!


En bild som jag tog på Elin & Prinsen under sportlovet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0