SM 2010

Lydnads SM i år blev inte alls som jag tänkt mig från början... Fick ju lov att jobba så lördagen missade jag ju nästan helt och hållet. Söndag var jag ledig så då åkte jag och Madde dit och kollade. Men Isac och Elin var med eftersom att Fredrik & Linus var och spelade fotbollscup i Forshaga. Isac tröttnade ganska snabbt på att sitta och titta på hundar... Men ett tag blev det iaf och lite smått och gott fick vi handlat till hundarna oxå. Och en massa ny träningslust fick jag oxå! Så idag har vi kört ett lydnadspass. Passade på när alla barnen var och lekte med kompisar:) Jag vill ju starta både trean och lägre spår! Och då behövs en hel massa träning ju...

Idag har jag bokat  husvagnsplats på Solviks camping till nästa vecka, då jag är ledig tre dagar. Det bestämdes igår kväll när Lottis och Stefan var här och grillade. Så de ska med oxå, ska bli kul med en liten minisemester!! Tror att Dima får följa med så ska vi försöka ordna ngn som passar de andra två.

Blir en natt i husvagnen på midsommar oxå då vi ska till Gunnar och Madde. Barnen längtar!! Vi oxå såklart :)

Nu ska jag ta och ta hand om barnen, har ett par till här på besök.

Må gott!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0