Från 0-120%

Ja just nu jobbar jag ungefär 120% av en heltid...;) Helt sjukt! Kommer jobba nio dagar i följd nu & fredag ska jag göra ett mega pass mellan 6,15-22.00. Blir såklart en hela massa saker som blir lidande, men jag tröstar mig med att snart blir det lugnare igen! Tur att man har en familj & vänner som hjälper till med både det ena & det andra!!
Ikväll kom jag iaf ut på en cykeltur med Dima & hon fick ta sig ett dopp i sjön.

Hästarna har jag & Isac vart & borstat & gjort fina i em. Mistys trassel till man gjorde vi blank och fin. Hade i manglans så nu blänker den så fint & förhoppningsvis trasslar den sig inte lika snabbt igen!


Sötaste Dima

Ha det gott i värmen!!

Kommentarer
Postat av: Lottis

9 dagar i rad!!! Det var väl att ta i...

Kör inte slut på dig helt bara.

Säg till om vi kan hlälpa till på nå´t vis.

2010-07-22 @ 09:53:11
Postat av: Cissi

Å jisses vilket pass:O Jag är glad att ja inte jobbar de passet;) Vet hur de känns, de blir inte mycket gjort då man jobbar mycket :S



Sicken mysig bild på Dima.



Kramar Cissi å Diva

2010-07-22 @ 23:49:56
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Tina/Rosso

Jobba nu inte så du stupar kvinna....



Mysiga bilder på både hundar och hästar i bloggen



Kram

2010-07-23 @ 20:20:05
URL: http://www.nellierosso.dinstuido.se
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Usch vad trist. Ingen borde behöva jobba på sommaren!

2010-07-24 @ 11:58:30
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0