Uppdatering

Nu har jag jobbat i ett par dagar & tänk va mycket roligare livet är då... Jag  är verkligen urless på att gå hemma, inte för att jag är sysslolös när jag är hemma precis, snarare tvärtom, det finns hur mycket som helst att göra! Men man vill ju ha ett "riktigt" liv igen!! Igår ringde min chef (från säljjobbet) och frågade om jag skulle vilja bli distriktchef. Jättekul såklart, men då måste jag själv fixa fler säljare häromkring, vet inte hur lätt det är... Vi får se hur det blir, kommer ju inte hända imorn direkt.

Imorn ska jag iväg och få massage igen, skönt!

Det har inte hänt mycket på träningsfronten, men en massa motion har de fått iaf mina vänner.

Ha det gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0