Tränat

Idag var jag & Dima till klubben & tränade. Körde igenom alla treans moment utom vittringen. Allt gick som en dans så nu kan vi starta!! Hihi jag bara skojar vi har en hel del kvar att träna innan det är dax!! Rutan har jag börjat om från början igen... Men nu med nytt träningssätt som verkar funka mycket bättre med Dima. Hon springer med rakt ut nu, blir inte så snett & vint! Men den är långt ifrån klar. Kanske blir en tur till klubben imorn oxå, får se.

Efter träningen åkte jag och köpte lite ben att gnaga på och en ny klotång. Den andra har kommit bort i all renovering... Sist lånade vi en, men nu fick det bli en ny. Så nu är alla klor klippta. Råkade klippa för mycket på en av Dimas klor, men hon verkade inte bry sig om det. Det var tur att det inte var Fiffis klo för hon avskyr att klippa klorna.

Igår var jag delaktig i takbygget på övervåningen, det slutade med en ond armbåge & en spik i stortån!!! Fan va ont det gjorde! Men jag är glad att jag hade skor på mig, annars hade det blivit ljupt. Nu vart det inte så farligt ändå, men ont gjorde det iaf.

Hoppas på att få sova bättre inatt än natten som var. Fiffi höglöper och vill gärna ut på egna äventyr. Så hon har skällt & ylat inatt. Det slutade med att hon blev utstängd i hallen. Då tystnade hon faktiskt. Grannens hund vill oxå ha en date med Fiffi, han är här & ränner stup i kvarten. Men några sådanna korsningar vill vi inte ha... ;)

GodNatt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0