Sur kärring!!!

Träffade en otrevlig konstig person för en stund sen.. Skulle åka och ta in hästarna, men tänkte att först åker jag och lämnar lite grejer som  Elin och Linus har sålt till en granne. De har sålt för WWF. Denna granne bor inte här året om, men frågade barnen när de var där i höstas om det var ok att hon fick det efter jul eftersom hon inte skulle vara hemma innan. Det skulle gå bra. Nu när jag kom dit så ville hon inte veta av detta alls... Men hon hämtade pengar, men jag hade ingen växel, sa att jag skulle åka hem och hämta. -Behåll den där skiten, sa hon och gav mig pengar och tog påsen med grejer och kastade ut i snön!! Ja herregud vilken människa, kan ju inte annat än skratta åt eländet!! Jag tog med pengarna, men lät sakerna ligga kvar där hon slängde dom. Så är det ngn som vill ha en svamp borste/kniv och en fågelfrö automat så är det bara ni går dit och hämtar påsen hihi. Himla tur att jag inte lät barnen gå dit själva, för gud vet va hon hade gjort med dom... Det såg ut som om hon skulle kunna mörda mig.... Elin var med och hon blev alldeles chockad.

Va bara tvungen att dela med mig av detta mötet :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Usch hur hon betedde sig, jag blir riktigt chockad. Man slutar aldrig att förundras över vissa människor. :-S Hoppas allt är bra med dig, det är kul att läsa din blogg så man håller reda på vad du pysslar med. ;-)



God fortsättning!!!



Kram Jenny

2010-01-05 @ 08:49:19
Postat av: Cissi

Men herregud vilken människa:O

Tur att man inte träffar på sånna människor ofta iaf;)



Ha de bra!



Kramar

Cissi och Diva

2010-01-05 @ 11:43:11
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Men herregud vilken människa:O

Tur att man inte träffar på sånna människor ofta iaf;)



Ha de bra!



Kramar

Cissi och Diva

2010-01-05 @ 11:43:23
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Lottis

Är ganska säker på vem ni har träffat på...

2010-01-05 @ 21:09:32
Postat av: Malin

Jenny: Nej de är sant man slutar aldrig man slutar aldrig förundras vilka människor det finns, men man får helt enkelt inte bry sig. Var dit idag och lämnade växel i hennes postlåda och önskade henne en god fortsättning :) Man får ju inte va lika sur & otrevlig själv, haha.. Kul att du läser bloggen:D



Cissi: Ja det är en himla tur att man inte träffar sånt folk så ofta!!



Lottis: Finns inte så många att välja på va, hon har visst ett rykte om att skifta humör...

2010-01-05 @ 23:40:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0