Natten

Nu är det natt igen. Jag lyckas nästan alltid göra inläggen här sent... Men det är ju annat som prioriteras högre på dagarna, nu är det ju ändå bara jag vaken här hemma.

Idag har jag egentligen inte gjort ngt vettigt. Fast lite duktig har jag allt vart ändå, städat Elin & Isacs rum & vart ute & gått. För Dimas del blev det en mil ikväll igen, skönt för henne!

Kollade lite på skidskyttet förut, det är alltid spännande att se på tycker jag. Sen slutade det ju väldigt bra oxå, om man hejar på sverige...

Imorgon ska jag ta mig en tur till stan (Karlstad ;)) för att handla lite mat, jag måste fylla på frysen, för där finns det nästan bara bullar just nu. Linus har sparat pengar till en tv, så den ska jag köpa oxå. Har presentkort på Ikea så det blir nog en tur dit oxå, jag skulle vilja ha nya tallrikar, har endast två normalstora tallrikar kvar. De andra är för stora för att passa i diskmaskinen... & lite lat är jag ju så det är bra om de får plats däri. Sen finns det ju mindre oxå som egentligen kanske skulle passa endel av oss i familjen, så kanske man äter mindre ;) Haha, jag köper nog inga tallrikar ändå.. Får se om Jenny har tid med mig oxå??!!

Ska träna en stund med Dima när jag kommer hem från staden, blir rapport från den imorgon förhoppningsvis :)

Detta blev ett helt värdelöst inlägg, men det är valfritt att läsa... Kul att du gjorde det ändå ;)

Må Gott!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja då, jag hade allt lite tid för dig! Tack för en trevlig lunch!! ;-)

Kram Jenny

2010-01-14 @ 21:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0