Träningsrapport

Då har vi vart iväg & tränat igen. Träffade Berit & Yvonne idag för lite träning. Vi körde alla tre på samma gång idag för att få lite störning. Det märktes på Dima att vi inte tränat så på ett tag, hon var lite tittig. Men det gick allt ganska bra ändå. Platsliggning var helt utan nos idag, vilket är bra. Däremot så tittar hon gärna bort ifrån mig, vilket jag inte vill... Så det fick jag påminna henne om endel. Frittfölj med andra omkring gick bra, men tappar lite fokus ibland. Lite gripande av apporten, vilket är ett problem för oss. När jag kastar ut apporten vill hon gärna putta till den med framtassarna först. La ut den nära henne, första gången gjorde hon lika dant ändå, men sen blev det bättre. Sen gjorde jag bara släta inkallningar idag, vill träna farten. Som fortfarande är mycket bra!! Budföring gjorde vi oxå, som gick bra, snabbt iväg till mottagaren & sen snabbt tillbaks till mig. Dutti bumma dä!!! Fjärren tränade jag från nära håll idag, då går det bra. Sen på längre avstånd blir det framflytt.

Hemma igen va det gott med mat


Efter maten hittade jag Elins hund, den är god att bära på!!

Snickarn strejkar idag!! Har dragit till skogs med barn & fyrhjuling ;(


Jag ska ta och göra mig lite mat nu, resten av familjen skulle grilla korv i skogen idag. Själv ska jag göra lax med potatis & broccolimos, det är mumma det!!

Ha en bra dag!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Trevligt att läsa om eran träning. Det går frammåt tror jag minsan;)



2010-01-24 @ 14:18:17
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tack, det hoppas ja med.



Tack:D Det ska verkligen bli kul att följa erat år med:D



Kram Cissi och Diva

2010-01-25 @ 20:40:42
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0