Detektiv

Idag har jag vart dagmamma! Ha ha inte riktigt kanske, men det blir många barn när man har två extra... Så fem barn var det vid matbordet i eftermiddag. Nu var det ju snälla glada barn så barnen hade kul & det var liksom inga problem :) De sköter sig ganska bra själva när de är såpass stora. Ett besök i pulkabacken blev det bl.a.

Imorgon fm ska jag iväg på lite detektivarbete. Ska bli intressant att se om det kan leda ngn vart!! Sen på em blir det träning igen. Gött & va igång igen! Det tror jag Dima håller med om. Efter träningen igår låg hon helt utmattad och sov hela kvällen.

Nu ska jag kasta mig in i duschen, annars blir antagligen sängkläderna gråa om jag går och lägger mig!!

Sov gott!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0