Badat

Idag var vi till badhuset i Filipstad jag, Elin & Isac. Barnen tyckte det var skoj & jag oxå, men skönast var det i bastun, varmt och gott... När vi kom in i duschen stod där en man!!! I tjejernas dusch!! En elektriker som gjorde ngt i taket, haha stackarn tyckte nog det var pinsamt. Eller så tyckte han att han hade ett riktigt bra jobb idag ;) Sen blev det fika hos mamma & pappa.

När jag kom hem hade Fredrik börjat sätta upp träpanelen i taket på övervåningen. Stefan var med och hjälpte till. Hoppas att det snart är klart så lister & foder kan komma upp. Så kan vi möblera där sen. Vi har inte riktigt bestämt oss än för hur vi ska göra än. Antingen så flyttar vi ut vårt sovrum dit eller så blir det ett tv rum. Flyttar vi ut dit så får Linus flytta in i vårt nuvarande sovrumr & då ska vi göra hans rum till kombinerat kontor & dressingroom. Den som lever får se....

Imorgon ska jag ta mig i kragen och få saker & ting gjort!!!


Sommar nu skulle inte va dumt!!

Funderar på att åka till klubben och träna på lördag, det var länge sen jag var där nu. Skulle behöva skott träna lite. Det var hur länge sen som helst vi gjorde det sist. Det kan jag ju faktiskt fixa hemma oxå. Men det är alltid roligare att komma hemifrån och träna! Så får det nog bli, kanske får lämna barnen hos pappa en stund då. Tror att Fredrik ska ut och jaga älg.

Kramar till er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0