Söndag

Nu är ytterligare en jobbarhelg avklarad. I em har Elin & jag vart ute med Prinsen, Dima var med oxå. Elin red & jag fick jogga bredvid tillsammans med Dima. Vi fick sällskap av Elins farmor oxå som cyklade.

När vi kom hem tänkte jag träna vittring med Dima, men pinnarna var försvunna. Har ingen aning om vart de är... Jag har dom alltid på samma ställe, men nu va de inte där. Undrar om ngn familjemedlem har lånat dom??! Hade iaf en pinne som jag gömde under gräs, så fick hon leta efter den. No problems för Dima! Sen blev det rutan, som faktiskt gick hyfsat bra idag. Gjorde även inkallningen från rutan, där sluter hon upp fint! Metallapporten också ok, hon slår i framtassarna på den innan hon tar den, vilket inte är bra.. Hopp apport, där sprang hon bredvid hindret på tillbakavägen ett par gånger, men vi gjorde om & gjorde rätt så blev det bra. Friaföljet tränade vi oxå en heldel. Sen avslutade vi med en massa rolig lek, med favvo leksaken så nu ligger hon däckad i sin säng. Så skönt så skönt.

Sandy har verkligen blivit gammal, det går så fort... Men nu verkar hon däremot inte ha ont ngn stans som hon hade mycket förra året. Men hon hänger inte med på promenaderna, då får man stanna och vänta in henne flera gånger. Men än sålänge så får hon ändå följa med, hon vill så gärna med ut och hon blir inte halt efteråt heller, lite stel ibland bara. Men det måsta man ju få bli när man blir gammal. Tränar lite med henne ibland oxå för hon tycker att det är superkul sålänge det är helt kravlöst.






Jag har insett att jag troligen kommer att jobba den helgen då det är lydnads sm, rumsbokningarna bara droppar in den helgen... :(

Nu ska jag va ledig i fyra långa dagar :)

Må så gott!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0