Skön helg

Riktigt skön helg har det vart, idag varmt och gott i solen. Isac hade sitt barnkalas idag och då blev det fika ute på altanen. Härligt!!

Sen har det blive lite tränat på gräsmattan som nu har torkat upp riktigt bra!

Studsmattan har monterats upp, men jag fick spel på barnen som bara bråkar med varandra när de ska hoppa. Det slutade med att de fick gå av den och sen inte hoppa mera idag. Sen gick jag in och gjorde iordning ett schema för när de får hoppa. Nu har de ett veckoschema med uppdelade tider under varje dag. En halvtimme var i taget kommer de få hoppa. Elin är den enda av dom som inte bråkar så hon har fått lite delade tider med både storebror och lillebror. Är man duktig så måste man ju få lite belöning för det! En hård mamma, jag vet, men jag är så trött på bråkande barn, så nu provar vi det här ett tag. Hård men rättvis ;)


Här är dom bröderna bus, med sina FINA FBK kläder;)

Och lite bilder från träningen...







& lite bus...





Sen var det frittfölj med två..







Kaninerna har fått sin bur storstädad idag oxå & hästarna har blivit av med sina broddar för nu tror vi inte på ngn mer ishalka :)

Så här har våran dag sett ut. Nu ska jag upp om ca 5 timmar så det är dags att sova.

Må Gott!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack så mycket. Det är dock ett tag kvar så vi kan fila lite på vissa moment. Men som sagt jag förväntar mig inget superresultat utan mest för att se hur träningen går och vad som måste tränas mer.



Sicka snygga killar du har. De passar verkligen bra i sina FBK-kläder.. :)



Vilka härliga bilder på dig och vovvarna. Jag vill oxå ha bart ute nu så jag kan träna på gården. Här har vi minst 3 dm kvar trors att det har varit plusgrader i 1 vecka :O

2010-04-12 @ 11:42:44
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Marika, Nellie & Speja

Vilken snygg väst du har... Rosa och allt:-)



Fina gossar i FBK kläder!!



Kram kram

2010-04-12 @ 20:37:16
Postat av: Anneli

Är det en Bende-väst du köpt? Min kusin är generalagent i Sverige för Bende, säljer på nätet på: www.blancks.se

men det kanske ni såg i senaste Brukshunden.

2010-04-18 @ 11:59:46
URL: http://www.wynntorps.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0