Löpning

Nu har jag vart ledig i två dagar, skönt. Ska jobba helgen & även nästa helg. Det är det enda negativa med det nya jobbet att jag jobbar två helger och är ledig en... Men hellre det än att inte ha ngt alls. Och det är ju faktiskt rätt skönt att va ledig endel under veckorna oxå. Idag har Isac blivit klippt & friserad av June, det är inte poppis att klippa sig, men nu när han är så fin i sin tuppkam är han så stolt:)

Funderar på om det är dags för Dima att löpa snart, idag har två av grannarnas hanhundar vart här på besök. Jag var lite rädd att de skulle ryka ihop där en stund, då båda lyckades komma hit samtidigt. De stod och stirrade på varandra en stund, men den ena valde sen att vända och gå åt andra hållet. Den ena hunden brukar va här så gott som dagligen så det är ju inget som säger att det är löp på gång, men den andra brukar endast komma hit när det är ngn av våra som löper... Och så var jag ute med Anna-Lotta och Snobben och gick en dag och han var oxå väldigt intresserad av henne. Så det kan va på gång. Vi får se.

När jag kom till stallet och skulle mocka & göra iordning idag så var det redan fixat, likaså en annan dag. De lyckas alltid fixa det de dagar som jag har bråttom eller inte har lust att göra det själv. Ett himla bra flyt måste jag säga!!

Jag har klarat att inte äta en endaste godisbit under veckan!! Däremot finns det ju en hel del bakverk som är söta och goda... Det har gått ner endel sådana.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0