I Filipstad

....där träffade vi Berit med Manolito & Najko och Yvonne med Bell för att träna idag. Det var längesen igen som vi tränade med störningar omkring oss, men det var inga problem alls. Tränade mest ingångar med apport och utan. lite vittring som gick fint, gjorde det enkelt bara idag. frittfölj och rutan. Rutan är jag fortfarande inte riktigt vän med... Sitt i grupp gjorde vi för första gången tillsammans med andra hundar idag, men det var inga problem alls, hon satt bra. Platsliggning ligger hon tryggt i, inte alls rädd att hon ska gå upp eller ngt, men hon tittar gärna bort ifrån mig, så då får jag harkla mig lite + att hon va påväg att nosa ett par gånger. Funderar på att försöka lära henne att ha hakan i backen istället. Ska testa om vi kan lyckas träna in det.


Sen åkte vi hem till mamma och pappa och fikade, där va June & Valdemar oxå och sen kom faster Ingegerd dit med.

När vi kom hem tog Dima och jag en cykeltur upp till stallet, känner att mina lår kommer ha tränngsvärk imorn... Dima sover gott nu hon, ska göra henne sällskap snart... Imorn ringer klockan 04,10, huga det är tiiidigt!!

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Härlig träning.

Det är såå skönt när man har en trygg platsliggning.



Hua, hur tidigt går du upp, inte varje morgon väl?? Är inte ett dugg avis....

2010-04-13 @ 10:15:48
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0