Beroende

Jag har slutat äta godis!! Alla som känner mig vet vilken godisgris jag är, så det kommer inte bli lätt! Jag tror faktiskt att jag är sockerberoende... Men det ska gå, det vet jag att det gör, bara man har bestämt sig. Jag höll uppe i ett helt år en gång, då tog jag inte en smakbit på hela tiden. Men då hade jag slagit vad med pappa, så eftersom jag klarade det så betalade han hela mitt ridläger det året. Nu slutar jag egentligen inte pga det är onyttigt med godis utan för att jag slänger bort en hel massa pengar på det varje vecka.

Nu kom Fredrik hem så jag ska åka till stallet och mocka. Får bli ett längre inlägg senare kanske.

Kommentarer
Postat av: Lottis

Vad duktig du är!..själv skulle jag också behöva dra ner på det men jag har alldeles för dålig karaktär. Hoppas det går bra för dig!!!

2010-04-20 @ 16:08:58
Postat av: Marika, Nellie & Speja

Lycka till med det!! Är godisråtta jag med så jag vet hur det är:-) Vad har du för storlek på rosa västen?? Är dom stora i storlekarna??



Kram

2010-04-21 @ 21:47:28
Postat av: Anonym

Lycka till med det!! Är godisråtta jag med så jag vet hur det är:-) Vad har du för storlek på rosa västen?? Är dom stora i storlekarna??



Kram

2010-04-21 @ 21:47:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0