SNÖ!!!

Imorse när jag tittade ut hade det kommmit lite snö, visst lite, men ändå vit snö!! Och det snöar fortfarande, hoppas nu att det ska bli endel snö. Det blir ju så mycket ljusare och finare ute då.

Så här såg det ut imorse

Igår hade vi luciatåg vid stallet, det var nio barn som kom & fyra hästar. Jättemysigt, men fruktansvärt kallt. Det blev tyvärr inga kort tagna, vågade inte med tanke på att hästarna redan var lite uppskruvade av alla människor och nya hästar som gick med. Om det hade blixtrat från kameran oxå kanske det blivit kaos & med barnen som satt på vågade jag inte.

Sen åkte vi hem och firade Linus som fyllde 10 år på lördag, men då var han hos pappa. Men han kom hem lagom till luciafirandet. Han var väldigt spänd och förväntansfull över vad det skulle vara i paketet. Han ringde hem på fm och ville att vi skulle öppna hans paket så vi kunde tala om vad det var i!! :D Det blev ett playstation 3 istället för xbox, det var tydligen bättre. Sen på kvällen spelade vi en hockey match på spelet som Linus vann med 24-2!! Och de målen jag gjorde var när han hade tagit ut sin målvakt för att va snäll mot mig... Hm, tv-spel är inte min grej!!

Cool 10 åring

 Nu blir det stallet! Ha det gött!!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad härligt med snö hurru:D



Nu har jag bytt ut min hemsida mot en blogg jag med.. Du får gärna titta in om du har lust:D



Kramar Cissi och Diva

2009-12-14 @ 23:15:01
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Det snöar här också!!! =)

2009-12-15 @ 20:32:30
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0