Finns det några läsare kvar???

...Troligen inte... Jag uppdaterar ju aldrig här!! Men gör ett litet försök igen :)
 
Jaha vad har hänt här då? Fflach gör stora framsteg, jag har ridit honom själv utan ngn som går bredvid & håller i & han är hur snäll som helst!! Älskade häst <3 Men nu har han fått vila några veckor & bara mått gott på betet. Han har växt rätt bra oxå, inte så mycket på höjden kanske, men han ser lite mer "vuxen" ut. Min lilla snygging.
 
 


 Prinsen har flyttat till ett nytt hem, där han verkar trivas väldigt bra & hans fodervärdar trivs väldigt bra med honom!! Elin får åka dit & rida när hon vill, vilket vi inte har hunnit med ännu.
 
Finaste Misty & Fflach...
Lite semester har vi haft oxå, en mysig tur till kusten :)
 
Ingen jättefin sommar (vädermässigt) kanske, men badat har vi gjort ändå :) Två söta kusiner!!
Tränat lite med en alldeles alldeles underbar hund!! <3
Härliga cykelturer har vi haft!!
Ja en heldel annat har vi oxå gjort :) Kort & gott en bra sommar!!
 
Hoppas på en lika bra höst!!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi o goldentrion

Din sommar verkar ha varit riktigt bra, trots vädret! Fflach tycker jag också ser mer vuxen ut :)

Hoppas hösten blir bra för dig med!

kramar
Cissi, Diva och Joy

2012-09-10 @ 19:42:15
URL: http://mountainman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0