Ledig!!

Gjorde sista skoldagen för terminen igår. Härligt!! Nu är det inget pendlande till Örebro på 10 veckor :) Klockan ringde kl 4:50 igår morse. Nu behöver jag inte gå upp tidigare än 6:30 när det blir praktik.  Denna veckan är jag ledig fram till måndag. Men imorse blev jag tillfrågad om jag kunde jobba på Hotel Hertig Karl i Filipstad, så ikväll blir det jobb :) & lördag ska jag jobba på Hennickehammars Herrgård oxå i Filipstad :) Ska bli skoj!! Behöver alla pengar jag kan få oxå, studiestöd blir man inte rik på......

Sprang VårRuset igår på tiden 32,02, vilket jag är riktigt nöjd med eftersom jag inte har sprungit mer än kanske 5 gånger sen nyår. Kändes som jag skulle dö vi 3 km, men sen va det lite nedförbacke & vätskekontroll så då fick jag lite bättre ork igen :) Stod folk överallt utefter gatorna så man kunde ju inte ge sig till att gå... ;)

Hästarna mår gott på betet, vissa av dom börjar bli lite runda om magen ;)

Nu  fortsätter vi mysa här i soffan, Isac & jag. Snart kommer Linus & Elin hem från skolan.




Puss & kram/Malin

Kommentarer
Postat av: Anna @ Rocktassar

Finns inget så härligt som sista skoldagen ;) Glad midsommar på er =)

2012-06-23 @ 19:40:12
URL: http://rocktassar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0