Fortsatt händelserikt...

Hund & häst träning ligger i dvala igen. Det är så mycket annat som händer runt omkring så det finns ingen energi över till ngt annat..
Bestämt är att jag ska flytta härifrån & Fredrik kommer bo kvar här i huset. Barnen ska bo hos oss varannan vecka. Det är det som komer va jobbigast till en början iaf, jag kommer längta ihjäl mig efter barnen de veckor som de är här... Men huvudsaken är att det kommer fungera bra för barnen & det hoppas jag verkligen att det ska göra!! Min förhoppning är att jag ska köpa det här radhuset som ligger nere i Molkom. Kolla in på länken om ni vill.
http://www.svenskfast.se/hemnet/pages/ObjectView.aspx?objectid=3U23H2M5B5FDQPGR


Sandy & Dima kommer ju flytta med mig & hästarna kommer jag ha kvar i samma stall som de står nu.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0