Slutligen 4 fötter verkade :)

Denna veckan har jag lyckats få till två ordentliga träningar med Dima. Gjorde b.l.a ett test att skicka henne till rutan direkt, trots att det var läääänge sen vi tränade. Första skicket sprang hon ut klockrent, bra fart & perfekt placering, men hon la sig utan kommando. Men det va positivt att hon minns va det handlar om!! Sen har jag ju såklart en hel massa detaljer att nöta på.. Jag vill ha hjälp!! Måste se till att komma iväg & träna för ngn instruktör så jag kan hitta lite ny inspiration & motivation. Nu står jag som förste reserv till en endagars lydnadskurs för Lillemor Edström som är i maj. Hoppas att det är ngn som stryker sig...

Fflach har tillsist fått även sina sista två fötter verkade. Gick väl inte helt smärtfritt, men nu är de verkade iaf. Fick göra så att jag höll upp hans hovar & hovslagaren fick verka. ett udda sätt, men det fungerade iaf!! Nu är det bara att öva & öva & öva tills nästa gång!

Jag har nyss vart uppe till hästarna & bara pussat & kramat lite på dom. Jag har ju inte vart hemma sen i fredags & då hinner man sakna dom... Hade tänkt mocka & fixa mat & vatten inför kvällen, men lyxigt som jag har det så va det redan gjort när jag kom dit :)) + att de har skött om allt medans jag jobbat under helgen. Måste säga att det är bra när man kan hjälpas åt!!
Jag har bott på jobbet sen i fredags eftersom jag ändå skulle jobba fre, lör & sön. Och så var vi ute & åt & såg på misikal på lördag kväll tillsammans med Fredriks familj. Blev en helkväll på stan :) & jag lantis som jag är fick göra ngt så exotiskt som att ta stadsbussen hem till mitt hotellrum på lördag natt :)) Händer inte allt för ofta att man kan ta bussen nästan ända hem till dörren...

Påbörjade min nya medicinering i fredags, änsålänge känner jag inte av några biverkningar & hoppas att jag ska slippa det oxå!! Skulle vara skönt om det bara kan fungera ändå :)

Är lite slite efter helgen så nu ska jag ta & vila en stund.

Ha det gott!!


Kommentarer
Postat av: Malin

vad äter du medicin mot?

2011-03-13 @ 20:15:02
URL: http://finamalina.wordpress.com
Postat av: Malin

Jag har en kronisk tarmsjukdom som heter Ulcerös kolit. Har just fått en ny medicin som jag aldrig provat förut.

2011-03-13 @ 21:08:52
URL: http://wdima.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vad härligt att hon kom ihåg rutan =D Håller tummarna att du får komma med på kursen för Lillemor, jag och Diva ska träna för henne i september =)

2011-03-16 @ 20:33:36
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0