BEATIFUL BLOGGER AWARD



Denna award har jag fått av Cissi som har Dimas kullsyster Diva. Jag ska skriva 5 saker om mig själv.

1. Jag har praktiserat en vecka hos Erik Berglöv, det var på den tiden som han hade stjärnhästen Copiad i stallet så honom har jag träffat:) Detta var en riktigt rolig vecka som jag inte kommer att glömma, veckan slutade dock med en ambulansfärd till sjukhuset för mig...

2. Min allra första egna ponny gotlandsrusset Manolito köpte jag när han var 19 år för att få en trygg & bra läromästare. Jag kan ju säga att jag lärde mig hur mycket som helst tackvare honom, men kanske inte på det sättet som vi hade tänkt... Han var en riktigt listig herre som testade sina ryttare till max!! Jag åkte nog av utan överdrift varje dag de första tre-fyra veckorna som jag hade honon. Men jag var envisare än honom så bara han hade insett det så var han världens underbaraste häst:) som jag tävlade med i hoppning fram till han var 23 år!!

3. Jag kan bli så arg så att jag slår sönder saker (har dock blivit bättre de senaste åren;)) en gång när jag var ung (det var under Manolito tiden) så slängde jag en hovrasp i golvet så den gick i bitar. Jag hade världens ångest efteråt, den var inte min, så det blev att köpa en ny. Kommer dock inte ihåg vad jag blev arg på ;))

4. När jag ser hockeymatcher på tv (när Färjestad spelar) sitter jag & hejjar & skriker för fullt i tv;soffan. Hundarna brukar komma springandes så fort det blir mål & dom hoppar & studsar med mig en stund:)

5. Jag älskar godis & goda bakverk, det kan jag äta mycket av. Ibland kan jag börja baka sent på kvällen bara för att jag är så sugen på ngt gott. Mat däremot är jag lite dålig på att äta. När jag kommer hem efter jobbet så kan jag komma på att jag har glömt att äta både frukost och lunch!!


Nu är det meningen att jag ska skicka den här awarden vidare, men jag är tråkig & helt enkelt låter den som vill ta den.


Kommentarer
Postat av: Malin

Men seriöst... Färjestad? :P

2011-03-28 @ 08:52:12
URL: http://finamalina.wordpress.com
Postat av: Malin

Men hallå??? Färjestad är ju i final i år igen, de är ju bara BÄST ;)))

2011-03-28 @ 10:45:09
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0