Hemma

Idag fick det bli ofrivilligt hemma plugg, min bil ville inte åka till Örebro i morse... Men jag erkänner att jag var inte särskillt ledsen över att få gå in & sätta mig i soffan & ha frukostmys med barnen istället. Isac var överlycklig & strålade som en sol över att få ledigt idag :) Så tack snälla bilen för det!! Men förtsättningsvis vill jag att du startar när du ska...  Blir hemma plugg imorgon oxå, imorgon är det däremot planerat :) Gör just nu ett arbete om hundar i bil. Är ett säkerhetsarbete, kul att skriva om ngt som man verkligen tycker är intressant!! Dima ska få va lite modell i arbetet. Får bli lite bilder på henne i bilen.

Prinsen ska troligen flytta nästa vecka, är en kompis som ska låna honom & Elin kommer få fortsätta rida när hon vill iaf. Blir ingen lång flytt heller :) Han flyttar endast ca 1 km ifrån stallet han bor i nu. Kommer bli kanonbra, tror jag. & så slipper jag ha dåligt samvete för att jag inte hinner rida heller :)

Jag har suttit på Fflach igen oxå, går fint, han är så duktig min lille kille :)



Fiiina polken!! :)







Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad tjusig han är!!

2011-12-09 @ 21:57:15
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0