Öronvärk:(



När jag ser kortet här ovan som jag tog i torsdags när vi var i skogen och spårade, så inser jag att Isac sitter utan mössa... Fy på mig!!! Igår började han få ont i öronen och inatt har det vart väldigt jobbigt med öronvärk. Så det har inte vart mycket sovande inatt. Stackarn. Men idag verkar han va pigg igen, men vi får ta det lite lugnt.
Ska strax skjutsa ner Linus på fotbollsträning. Elin är på födelsedagskalas på 4H- gården, ett riktigt bondgårdskalas. Senare idag blir det husvisning för oss:) ska kolla på en gård ngn mil härifrån.

Tänkte bjuda på lite bilder från torsdagens spår och uppletande, då kameran var med. Men det kommer i ett senare inlägg, då jag inser att jag måste sticka nu om vi ska hinna i tid till träningen...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0