Fflach, Dima & Sandy

Jag är så nöjd över min nya häst!! Han har under sitt första år gått på lösdrift tillsammans med en stor flock andra welsh cobar på Idhults stuteri & är i princip ohanterad. Men han kommer gladeligen fram och hälsar varje gång jag kommer upp till dom. Han blir modigare för varje dag. Än sålänge har han bara gått i hagen med dom andra och tagit det lugnt. Jag har borstat och tagit på & av grimman osv. Till helgen tänkte jag att han ska få komma med ut på en promenad.






Dima & jag körde igenom ett lydnadspass igår, annars går det trögt på den fronten. Men de pass det blir går däremot väldigt bra!! Tror att det passar Dima rätt bra att det inte blir varje dag, det märks att hon verkligen tycker att det är super roligt varje gång nu:) Men ett par pass i veckan blir det allt. Tänkte ev åka till Hagfors & träna nästa vecka. Kul med lite miljöombyten!

Snart ser det ut så här ute........


Full fart i uppletande rutan (förra hösten)


Sandy pandy

Imorn ringer kl 04,30, tack vare att jag är så snäll & lovar gästerna att äta tiiidig frukost, jaja är man snäll (eller dum..) så får man skylla sig själv!!

Ha det gött!!


Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vilken snygginghäst!

2010-09-30 @ 21:21:54
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com
Postat av: Tina/Rosso

Jaja kusen är snygg, men matte är dum.. 04.30....



Kramizzar från oss!!

2010-10-01 @ 22:16:25
URL: http://nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0