Roligt!!

Idag har vi haft en super träning, Dima & jag!! Dima har vart med mig till jobbet idag. & på min långlunch(!) så åkte vi till Karlstads BK och tränade. Dima var taggad till tusen efter att ha legat i bilen en stund. En hel del golfare fick agera störning idag (golfarna var lyckligt ovetande om att de var störningsobjekt;)). Idag var en sån dag då allt bara fungerade så himla bra. Det enda jag har att klaga på var hopp apport där hon sprang bredvid hindret på tillbakavägen ett par gånger. Sen är det vittringen som jag funderar över, jag tycker inte att hon nosar över alla pinnar ordentligt, men ändå kommer hon alltid in med rätt pinne. Det kan ju inte va lyckträffar varje gång?! Så på ngt vis verkar hon ändå va säker på att det är rätt pinne. Bara hoppas att det fortsätter så!

Imorgon är det Oxhälja i Filipstad så dit ska vi en tur jag och barnen. Fredrik skulle ut & jaga gäss eller va det var?? Sen hoppas jag att det blir en lugn kväll här hemma! Tycker inte jag har vart hemma & ledig en hel helg på väldigt väldigt länge!! Vi har lite andra roliga saker som ska kollas upp imorgon oxå:)

Ha en trevlig Helg!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilken härlig träning du verkar ha haft. Såna pass är verkligen härlig då dom kommer. Hade ett sådant i fredags då jag och Hanna tränade.



Sv: Ja, jag tyckte att det var lika bra att byta då det inte kändes bra.



Kramar Cissi och Diva

2010-09-06 @ 18:56:49
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Anonym

Härligt när dessa träningspass kommer när allt stämmer. Skulle komma ofta.....

Dima har kanske mer koll på vittringen än du anar...



Tack för grattiset. Lydnadstävlingen gick inte bra. De moment som jag tränade innan som bara var rosenrött, de momenten gick åt pipsvängen på tävlingen, ja ja det är sådant som händer.

kram från oss.

ps hälsa Isac att han var skitsnygg...

2010-09-07 @ 10:01:36
Postat av: Tina/Rosso

Glömde skriva att det var från mig....

2010-09-07 @ 10:02:19
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0