Skit!

Idag har verkligen allt gått fel, började imorse vid halv fem, då Sandy visade sig va sjuk. Var ute med henne en stund & la mig sen i 15 minuter innan det var dags att åka & jobba. På jobbet var strömmen i köket fortfarande inte fixad. & när jag skulle tina upp bröd i mikron så slocknade precis allt i köket. Fick improvisera lite med att bära iväg med mikro och kaffekokare mm upp till matsalen. Och sen fick jag dra förlängningskablar från alla möjliga håll för att ha ström till kylar och frysar i köket. Börjar fundera på vad det är för ställe jag fixat jobb på... Har ringt till chefen sen i lördags morse, men han har fortfarande inte kommit och tittat. Hur svårt kan det va att ringa en elektriker liksom?? Innan jag åkte hem i em så började det lukta riktigt illa från avloppen, ungefär som det luktar när bönderna gödslar på åkrarna... Hade iaf lyckats få ström till köket igen, med hjälp ifrån ett konkurerande hotel.

När jag kom hem var hela huset ner bajsat och ner kräkts utav Sandy. Stackaren har vart så dålig & alldeles ensam. Inte så länge iof för Linus åker hem till henne när han slutar skolan. Men däremot hade han inte torkat efter henne, men det begär jag inte att han ska heller. Det luktar nästan lika illa här nu som det gjorde när jag åkte från jobbet. Ska ringa veterinären om Sandy, hon har vart halv risig ett tag nu.

Nu blir det stallet och mocka, sen födelsedagskalas.

Ska bli skönt att va ledig imorgon!!

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

En sådan dag du har haft.. Avundas dig inte.

Det var inte du som läste för snabbt. Hade skrivit fel ändrade till Katrineholm. Lydnadstävlingen gick ju i Kristinehamn, som det kan bli.



Hoppas Sandy kryar på sig.

Kram

2010-05-04 @ 22:22:24
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0