GRATTIS DIMA 3 ÅR IDAG!!!!!!!!!!!!

Imorse blev det sång för Dima som fyller 3 år idag. Och sen blev hon serverad en tårta som innehöll korv, hundmat & en klick grädde på toppen. Presenter ska hon få senare när vi har handlat... Tänk att hon redan är 3 år, jag minns det som igår när Lottis och jag åkte för att hämta henne. Hon visade redan då vilken sköning hon är. Hon tog hela påsen med hundmat & koppel mm i och drog ett varv med den på gräsmattan innan vi åkte hemmåt ;) Hela påsen vägde en heldel i förhållande till hur stor hon var då. När vi kom hem upptäckte hon huset härhemma och fick träffa Sandy & Fiffi. Gnydde en liten stund, men somnade sen gott intill Sandy på köksgolvet. Hon har under de här tre åren hunnit ge oss många skratt & endel gråa hår :-D En bättre kompis hade jag inte kunnat få. Ett stort tack till Anelli för denna underbara hund!!

Nu ska Isac och jag gå upp till grannen och vara barnvakt en stund. Sen måste vi åka och köpa lite nytt spån till hästarna.

Ha en bra dag!!

 


Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS syster-yster på födelsedagen. Hoppas vi ses till somaren:)



Nospuss Diva

2010-03-08 @ 15:55:46
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Linda, Ali & Myra

Grattis på födelsedagen!!! Hoppas du får mycket gott i skålen idag.

Kram från oss.

2010-03-08 @ 16:54:41
URL: http://www.ali.dinstudio.se
Postat av: Tina/Rosso

Stort GRATTIS till söta Dima på hennes 3-års dag.

Inte dåligt att få både sång och tårta på morgonen och present vankas det också förstår jag.



Hoppas ni får massor av roliga dagar till och ett och annat grått hårstrå med....



Blöta nospussar från pappsen och kramar från Tina

2010-03-08 @ 19:15:23
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Lottis

Grattis, grattis Dima!!!

Jag kommer också i håg när vi åkte och hämtade henne, särskilt hemresan glömmer man inte i första taget...!

2010-03-09 @ 15:13:19
Postat av: Malin

Haha Lottis att du fick lite spya på dig var väl inte så farligt!! ;)



Dima tackar för alla gratulationer!!

2010-03-09 @ 16:33:36
URL: http://wdima.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0