BIO

Idag har vi vart på sportlovsbio. De var första gången som Elin & Isac var på bio. Isac tyckte att det var häftigt, han har vart på bio med dagis förut, men då på folkhögskolan här i Molkom. Så det här var lite större... Elin gillade det nog inte riktigt så mycket, hon är nog mer lik mig & tycker inte att det är så kul med film. Linus har vart på bio rätt många gånger. Filmen var riktigt rolig för oss vuxna oxå:) Nu har jag redan glömt bort vad filmen hette, men det var ngt m gänget... Några ekorrar som sjöng. Haha så intreserad va jag!
Sen shoppade Elin, Isac & jag lite kläder till dom. Linus & Fredrik åkte före hem eftrsom vi hade två bilar.
Linus ska till Löfbergs Lila Arena och spela hockey imorgon. Tufft att spela i Färjestads arena... Han drömmer om att börja spela hockey. Får se om det blir ngt nästa år. Det tråkiga är att det är ca 4 mil till närmsta hall härifrån.

Imorgon tänkte jag åka till Filipstad och träna med Dima. Det var ett tag sen vi var där nu eftersom vi har haft trasig bil & Isac & jag vart sjuka. Men jag hoppas att det ska va plogat på grusplanen. Brukar va det. Då blir det ruta träning & hopp apport.

Ska hämta ut min nya medicin imorgon oxå & jaghoppas attden ska vara bättre. Skulle fått den igår, men den fanns inte på ngt apotek häromkring så de fick beställa hem.

Skulle vilja få lite ny färg i håret oxå, får se om min frisör har tid med mig imorgon ;)

Ha det gott!!

Kommentarer
Postat av: Tina/Rosso

Ha ha, ja du inte kommer man ihåg sådana där småsaker som titeln på filmen man såg på bio....



Hoppas den nya medicinen håller din mage i schack.



Ha en bra helg Kram Tina/Rosso

2010-03-05 @ 21:19:08
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0