Anmält!!

Jag har anmält till tre tävlingar i höst!! Ska bli så roligt att tävla, det var ju skit länge sen nu! Sen får vi ju se hur det går... Men roligt skall de i vilket fall bli!:)

Igår var jag & barnen och deras farmor till Kolmårdens djurpark över dagen. En helmysig dag! Trots att jag valde kanske årets regnigaste dag, men vad gör lite regn när man kan klä sig med regnkläder?! Dagens höjdpunkt var nog när vi åkte genom safariparken & det kom en stor struts och gick förbi bilen & den hukade sig ner och tittade in i bilrutan & började hacka på rutan med näbben. Det blev ett hysteriskt skratt inne i bilen! ;)
Det blev nästan inga kort tagna eftersom det regnade nästan hela tiden.


Här sitter vi och äter hamburgare efter att ha sett delfin showen






I onsdags red Elin på Prinsen här hemma i vår lilla "paddock", hon som har vart lite rädd sen hon ramlade av i höstas & inte har ridit så mycket sen dess var i gammal vanlig form igen. Lika envis & bestämd som förut var hon och Prinsen som också är bestämd och envis lyssnade duktigt på henne.







Duschad & tvättad med shampo blev han efteråt. Han står så snällt och duktigt utanför garaget. Det första han gjorde när han kom ut i hagen igen var som väntat att rulla sig i gräset. Han hann knappt innanför staketet innan han slängde sig omkull på backen;)

Må gott!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad roligt med tävling igen ;) Det går nog alla tiders tror jag :D



Kramar Cissi och Diva

2010-08-02 @ 23:26:16
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0