Vinterbus



Ja en helt underbar dag ute i snön har vi haft idag! Kusinerna med sin mamma & pappa var här och hälsade på & även farfar & gammelfarmor var här en stund. Fullt ös i pulkabacken var det! Men Elin hon höll sig till skidor idag, full fart nedför backen. Även jag provkörde skidorna, grannarna körde upp fina skidspår ute på gärdet idag, så nu ska här åkas skidor!! Måste bara skaffa  mig ett par ordentliga stavar, för idag hade jag Fredriks gångstavar och dom sjönk ner hur djupt som helst i snön...




Här kommer Åsa & Emma åkandes så snön sprutar!!





Sådana här sköna dagar när solen värmer gott vill vi ha många av nu!! Eftermiddagen tillbringades inomhus med pizza & fika. Ja alla utom jag åt pizza, jag åt lax och mos m kokta morötter, måste försöka va snäll mot min mage som inte är den bästa. Jag var in till stan och hämtade ut medicin igår & det visade sig att jag hade en väldig tur, den hade vart restad sen i januari, men hade kommit in igår. Tack och lov för det!! Men inte billigt tyvärr-kostade 800 kr & då räcker det i 14 dagar sen ska jag ta den i 6 veckor till. Tur att det finns högkostnadsskydd iaf, då blir det billigare när man kommit över 900 kr. Halkade visst in på ett sidospår...
Imorn är det skoldag igen, men Isac och jag är lediga. Så vi hoppas på en fin dag imorn oxå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0