Rycket har kommit

Detta var innan "rycket"



Efter "rycket"


Dessa bilder kan ni tänka på när ni tycker att ni har stökigt hemma, då tycker ni nog plötsligt att ni har städat!!

Nu blev det inte gjort inatt utan idag istället och tur var väl det.. För när jag hade kommit halvägs på min förmiddagsprommenad så ringde Linus och hade huvudvärk & feber så det var bara att åka & hämta honom i skolan(han fick andra sprutan mot svininfluensan i måndags så antagligen är det en reaktion på den). Så ngn sovtid hade det alltså inte kunnat bli idag. När jag ändå var ner och hämtade honom så fick Elin och Isac oxå åka med hem, hade ingen lust att ge mig ut och åka en gång till sen, för jäklar va det snöar!!

Elin och Isac lekte en stund i snön när de kom hem, Dima var oxå med.

Men vad är det här?? Ett murmeldjur kanske?!

Snart fast mark under fötterna!!

Sådär nu tar jag dig Dima!!

Galen golden!!

En stor snöhög har de fått att leka i

Elin & Dima har hittat ngt i snön

Isac gör en ängel

Lek med mig då!!!


Hadä gött!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0