Lite att fundera på

Fredagen startade bra förberedde mig för kommande möte, men snart så var inte magen riktigt hundra... Tänkte att kanske var jag lite nervös... Tyckte inte att jag var det, men försökte intala mig att de säkert var så ändå. Påväg dit blev det värre och värre, men jag bet ihop och åkte dit.
Mötet gick däremot väldigt bra, nu har jag chansen att förverkliga min dröm!!! Det hänger endast på mig själv nu vad jag bestämmer mig för. Men jag har endel att fundera på, största delen handlar om ekonomi, om det här är ngt som kommer gå ihop. Eller går ihop vet jag att det gör om jag ska jobba själv, men däremot inser jag att det inte går att jobba helt själv i längden, tyvärr... Hade jag inte haft familj att tänka på så hade det gått alldeles utmärkt, men nu är det fler än mig själv att ta hänsyn till. Så jag ska fundera ordentligt nu några dagar och prata med banken osv. Så får vi se, jag ska väga fördelar & nackdelar mot varandra. Ett stort plus är att hundarna kan va med mig på jobbet då.
De bjöd på gott fika, som jag var tvungen att tacka nej till för nu mådde jag rejält illa oxå. Skulle hämta Fredrik på jobbet påväg hem, där hade jag panik, ville bara hem! Han fick skjutsa hem mig innan han hämtade barnen. Kan tala om att det var precis att jag hann hem. Ibland ska man ha tur. Pappa hade ringde samtidigt som jag väntade på Fredrik & sa att Isac hade börjat gråta och ville hem, helt otröstlig. Det är inte likt Isac. Han mådde illa & hade ont i magen han oxå. För honom stannade det vid det, men han sov i ett halvt dygn. Det gick snabbt över så redan på lördag morgon mådde vi båda bra igen. Och peppar peppar så har ingen annan blivit sjuk än.

Idag har farfar & gammelfarmor (barnens) vågat sig hit och hälsa på oss, de fick torsk och mos att äta och lite kaffe. Farfar har vart ute och gjort den snögrotta med barnen. Finns ju lite snö nu...


Det har blåst upp stora drivor på baksidan



Idag startade traktorn så Fredrik är ute och plogar vägen




Isac ser bara en stor snöhög när han tittar ut... Solen skiner iaf idag:)



Nu är jag grymt sugen på djungelvrål!! Min bil är nu påväg hem så jag får nog ta en tur till Konsum & köpa en påse...

Ha det gott alla bloggläsare!!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

GRATTIS till de lyckade affärsmötet :) Håller tummar och tår att de blir bra med det hela och att du klurar ut nått bra sätt att lösa funderingar:)



Tråkigt att du vart sjuk:/ Sicken tur att det gick över ganska snabbat och att ni mår bättre:)



Kramar Cissi och Diva

2010-02-21 @ 15:54:04
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Tina/Rosso

Hoppas allt går i lås för dig och familjen.



Usch inte roligt att ha ont i magen, tur att det inte blev långvarigt.



Ja nog har vi fått snö alltid, men nu får det vara nog. Har tröttnat såpass på detta nu. Vill börja jaktträna nu....



Ha det forsatt bra och jag håller tummarna för att allt blir som du hoppas på.

2010-02-21 @ 17:31:33
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se
Postat av: Anneli

Fy för magsjuka, det har jag sluppit i många år nu...

Låter som om du har ett spännande projekt framför dig, hoppas allt löser sig och drömmen blir sann för dig! Håller tummarna!

2010-02-21 @ 20:35:18
URL: http://www.wynntorps.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0