..............................

Fortfarande inte fått bilen lagad!! Den har vart på verkstad sen i måndags. man blir liksom lite isolerad när man bor som vi gör... Vi har ju en hel bil, men den måste ju Fredrik ha för att ta sig till jobbet. Men idag har jag iaf haft bilen, Fredrik fick åka med en kompis till jobbet imorse & sen tog han lastbilen hem:) Imorn ska jag iväg på nytt möte, kan hända att ett beslut fattas då. Jag är nervös, livrädd & väldigt full av förväntan!!!

Dima är just nu understimulerad... Vilket märks tydligt. Jag har inte riktigt haft tid till att träna ngt vettigt på sistonde. Eller egentligen ska jag inte säga att jag inte haft tid. För om sanningen ska fram så har jag suttit många timmar framför tv,n de sista kvällarna. Jag är en riktig OS nörd!! Så även om det är kolsvart ute då så finns det mycket man kan träna inomhus , eller utanför huset där det finns lampor....

Pappa och jag har vart på tur till Karlstad idag, jag var tvungen att köpa lite nytt spån till hästarna. Annars brukar jag få från Fredriks jobb, men där var det slut nu. Det som fanns var så himla dammigt så det ville jag inte ha. Elin har två barnkalas att gå på under helgen så lite presenter köpte jag oxå och en ny klänning till Elin. Linus ska på disco bowling kalas, men han ville köpa present med pappa imorgon istället, bra för mig;) Kollade på ben till hundarna oxå, blir alltid att man kollar lite sånt när man är i storstan oxå, men det slutar alltid med att jag inga köper. Det köper jag när jag åker till Filipstad istället, mycket billigare där!! Det skiljde 6 kr på ett vanligt rakt tuggben som jag brukar köpa!!! Det blir ganska mycket pengar när man ska köpa några stycken...

Isac fick följa med hem och sova över hos mormor och morfar, så slapp han följa med till stallet när Elin skulle rida idag. Och så har jag barnvakt när jag ska på möte imorgon:)


Snart är det vår och snön har smällt bort, längtar..............


Kommentarer
Postat av: la

Hej kära granne.

Möte?? du gör mig nyfiken,,hoppas att det har gått bra.Kram Carola

2010-02-19 @ 16:23:44
Postat av: Cissi

Lycka till på mötet i morgon och hoppas att det går bra.. :)



Kan hålla med om att det har vare dåligt med hundträningen från mitt håll med, OS är ju inte varje år och det får verkligen inte missas ;):P



Kramar Cissi och Diva

2010-02-20 @ 16:56:05
URL: http://mountainman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0