Nej se det snöar....

Japp, mera snö kommer det. Vart ska detta sluta?? Igår när jag va ute med hundarna & Dima sprang på gärdet bredvid mig så liksom dök hela hunden under snön flera gånger. Det såg för roligt ut!! Dima verkade dock tycka att det var roligt.

Lottis var här på besök med barnen igår. Så de fick leka en stund & fika såklart, det är ju nästan viktigast, Vi mumsade lite cheescake som var kvar sen dagen innan. Lilla Filip hann med mycket på den stunden han var här! Men charmigare unge får man leta efter!! Eller vad säger du Lottis?? ;) Tror att Anna-Lotta var svettig när hon åkte hem;) Hihi...

Imorgon ska jag försöka ringa endel samtal som måste ordnas. Inget roligt men sånt som måste fixas. Ska träna med Dima oxå, det är klart roligare! Igår tränade jag krypet inne. Det är svårt måste jag säga, hon gör det mesta, men så mycket till riktigt kryp blir det inte. När hon kryper så trycker hon ner huvudet på sne i backen så till slut så välter hon över på sidan :O Men vi ska traggla på med detta. Har ju hållt på rätt länge, men jag kommer liksom ingen vart. Jag är sugen på att gå kurs, men vet inte riktigt vad det skulle va för kurs. Får fundera på detta. Vi tränade även vittringen inne, det går helt klart bättre inne än ute. Men det här är ett moment som Dima verkar gilla så det går faktiskt riktigt bra!!

Egentligen borde jag gå till tvättstugan och vika lite tvätt nu för jag är alltid pigg såhär på kvällen/natten. Men det är ju en dag imorgon oxå, men imorn är jag ensam hemma i 5 timmar så egentligen skulle jag kunna fixa & greja nu & sova imorn... Jag gillar att stå där i tvättstugan och greja när jag får göra det i lugn och ro med lite radio på... Så så får det nog bli. Det behövs kan jag tala om!! Jag ska ta en före & en efter bild tror jag och lägga ut här imorn. För när man gör som jag gör och får ett "ryck" ibland & däremmelan inte gör ngt åt tvätten, ja då syns skillnaden!!! :o)

Hej & hå!!

Kommentarer
Postat av: Lottis

Jag var lite svett kan man säga...faktiskt gick inget sönder iaf, hoppas jag!?

2010-02-05 @ 23:46:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0