GULD!!!

Härligt med första svenska OS guldet idag! Charlotte Kalla, vilken grym tjej!!! Jag tror och hoppas på åtminstonde en svensk medalj till i herrarnas lopp senare.

Annars så har det inte hänt så mycket här, bilen är fortfarande inte lagad. Vilket innebar att mötet jag skulle på på söndag fick jag hoppa över. Barnen skulle till Filipstad på kalas så det fick ju såklart gå före mina aktiviteter. Skulle ha tränat på söndag fm oxå, men fick hoppa över det med. Skulle ha tränat i Filipstad idag oxå, men det blev heller inget. Fan va beroende man är utav att ha bil!! Men nu står den på en verkstad iaf, så jag hoppas att den ska vara hel snart igen. Va ngt m generatorn, trodde dom. Så idag har Isac och jag fått hålla oss hemma. Så vi passade på att ta en promenad till stallet under dagen, för att göra i ordning. Så jag bara kunde åka dit och ta in dom ikväll när Fredrik kom hem. Hundarna var med alla tre och gick, Isac fick åka pulka. sandy är nu ikväll väldigt halt och stel. Det var tydligen för långt för henne att gå. Inte bra.

Var på Claes (brorsan) kalas ( haha va jag rimmar) i lördags oxå, han fyllde 30 år. Fick lite ålders nojja när jag tänkte på att han fyllde 30 & jag faktiskt är ett år äldre, va gammal man börjar bli!! :O) Vi gick hem ganska tidigt, vilket jag var väldigt glad över på söndag morgon... Barnen var med och ljudnivån blev allt högre under kvällens gång så vi gick då hem. Vi sov över hemma hos pappa och mamma i Brattfors. Hundarna var med dit de med. Sandy skakade som ett litet löv när hon fick åka i Fredriks bil. Hon är väldigt känslig för sånt hon inte är van vid. Annars har jag ju alltid min bil när hundarna är med. Fredrik har hundförbud i sin bil... Men nu fick han bryta sina regler :D

Imorn blir det en hemmadag igen, pappa erbjöd sig att komma och skjutsa Isac till dagis, men han ville hellre va hemma med mig. Så det får han va. Vi ska göra smörgåstårta han & jag. Ska baka lite matbröd oxå. Och städa behövs göras. Så vi ska nog hålla oss sysselsatta här hemma. Om ngn är fika sugen så är ni välkomna!!

Kommentarer
Postat av: Carola

Hej. Om jag inte vart sjuk skulle jag jättegärna gått ner till er på fika. Vet ju nu att du är himla duktig på att baka Malin.

2010-02-16 @ 19:01:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0