Träningar

Det regnar & blåser som bara busen här just nu! Det gjorde det natt till idag oxå, vaknade massor med gånger & tyckte så synd om hästarna som stod ute i regnet. Så ikväll ska jag ta upp dom till stallet så att de får sova inne inatt. Men måste vänta på att Fredrik & Linus komer hem ifrån träningen. Mycket träning nu, Linus tränar tre gånger i veckan , innebandy & fotboll & sen matcker på helgerna. Elin har börjat på ridskolan igen, på torsdag ska vi ha med Prinsen på lektionen. Dima & jag har hunnit med endel träning nu, skulle tävla på fredag, men kommer antagligen få stryka oss. Jag ska ner till Mönsterås på fredag & det är ca 45 mil enkel resa så hinner antagligen inte hem i tid. Men vi är anmälda till två tävlingar till i höst så vi får satsa på det istället! Rutan som gått så bra nu ett tag strulade igen i söndags när vi tränade. Så det kanske är lika så bra att inte tävla nu..

Nu ska jag va ledig i tre dagar, ska bli gött!! Bara att passa på & träna & ha roligt då. Det börjar lugna ner sig på jobbet nu så det är ganska skönt med lite andrum efter sommarens stress!! Hade två juniorlandslag i hockey som bodde hos oss förra veckan, trodde ju att de skulle äta som hästar, men de åt nästan inget... Vi som hade laddat upp med så mycket mat;) Det va en liten parentes för er som vill höra om hockeyspelares matvanor ;)

Ska leta reda på batteriladdaren till min kamera som jag har slarvat bort ngn stans... Dumma jag!!

Må så gott!!


Kommentarer
Postat av: Cissi

Det var verkligen mycket träningar till både höger och vänster. Jag är verkligen imponerad att du hinner träna Dima över huvudtaget ;)



Själv tycker jag att allt strular i lydnadsträningen nu =P



Det kommer nog att gå galant på de tävlingarna tror jag :D



Kramar Cissi och Diva

2010-08-26 @ 11:45:31
URL: http://mountainman.blogg.se/
Postat av: Evelina - Mamma till Meja Lee ♥

Var med och tävla om ett fint namnsmycke! :)

http://loon.blogg.se/2010/august/tavla-vinn-ett-namnsmycke.html

2010-08-27 @ 13:01:47
URL: http://loon.blogg.se/
Postat av: Tina/Rosso

Synd att du inte hinner hem till tävlingen men som sagt det går fler tåg...

Hur många barn hade du hemma??? två juniorlag, men det är ju massor av ungar. Hur fick ni plats. Äsch klart det finns plats när det gäller ens barn och kompisar.

Ärligt så kände jag när jag läste detta gött att barna är vuxna ha ha ha.

2010-08-28 @ 11:06:08
URL: http://www.nellierosso.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0