Sovmorgon??

Jag som har sovmorgon idag, äntligen!! Men gissa om det gick att sova länge?? Neej, det gick inte... Jag vaknade exakt när klockan brukar ringa kl 5:05. Men somnade dock om en liten stund iaf. Nu har jag vart ute med Dima & Sandy en stund, Fiffi sover än.

Igår kväll blev det ett lyckat träningspass med Dima. Det känns att det går frammåt, trots det lilla vi har tränat under hela året. Den där pigga glada hunden som tycker att det är superskojjigt att träna är alltid med mig numera:) Det som inte var lika bra var vittringen igen, hon kom in med rätt pinne varje gång igår oxå, men ett par gånger så tog hon fel först & sen bytte till rätt själv. Men med mera träning så tror jag att det kommer gå super bra!!

Nu är det inte så jätte länge kvar förens det är tävling, jag har inga större förhoppningar om ett förstapris, men jag känner att jag ändå vill starta för att kolla av lite hur vi ligger till. Och varken jag eller Dima har startat klass tre förut & jag tycket att det är lite skönt att ha kört igenom en tävling för att känna lite trygghet till nästa gång... Låter kanske konstigt, men sån är jag;)

Idag kommer hovslagaren hit & ska verka och sko hästarna. Så de ska jag ta upp till hagen som ligger här uppe vid huset så att de är på plats när han kommer vid tio tiden.

Ha en bra dag!!

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Spännande med tävling! =)

2010-08-17 @ 09:57:41
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0