Träningsvärk imorn?

Ojojoj, det var väldigt många år sen sist jag red en lektion!!! Gissa om det kändes?? Jo tack det gjorde det. Ändå hade jag tur och fick rida ett fullblod som var väldigt bra & lätt att rida. Man kände sig riktigt duktig där uppe på hästryggen:) Detta var nog mest pga hästen. Pigg och rolig! Så detta kommer jag göra fler gånger. Antagligen kommer det kännas även imorn att jag red idag...
Igår tog jag och en kompis en långtur i skogen på Prinsen & Misty, kan tala om att jag blev dumförklarad innan jag åkte hemifrån eftersom det var ett riktigt pissväder! Men det var ju kuligt ändå.
Imorn ska jag jobba hela långa dagen så pappa skulle va så snäll och åka hit och ta emot vår kyl & frys som ska komma imorgon. Hoppas verkligen att det kommer som det ska!! Annars blir jag arg!!
Sov time nu om jag ska orka upp imorn! Måste fixa iordning barnens kläder först så det går smidigt imorgon bitti, jag har ju inte riktigt vanan inne längre att börja jobba tidigt... Önskar däremot att det skulle bli en vana!!

Gónatt

Kommentarer
Postat av: Ingela, Zeb, Indy

Vad kul att rida lektion! Jag red på ridskola i 8 år och ibland saknar jag det verkligen!

2009-12-07 @ 20:07:09
URL: http://www.etthundliv.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0