Tränat

Lördag morgon brukar betyda sovmorgon, men inte idag. Började med att skjutsa iväg Linus på Innebandymatch. Borta match idag så jag följde inte med denna gång. Bara skjutsade till samlingen. Sen hem och hämta Elin som skulle till ridskolan på lucia träning, hon ska va med i luciatåget där och även på en riduppvisning. Eftersom hon ska rida en hingst på uppvisningen kommer jag oxå att springa med. Får väl anstränga mig och visa mina vackraste gångarter...;) Sen hem och träna med Dima en liten stund i det äckliga regnet & blåsten. Men bara man tar sig ut så är det riktigt skönt trots regnet.
Tror att jag ska ta en ridtur sen oxå. Imorn ska jag rida lektion på ridskolan. De har börjat med drop in ridning för alla föräldrar, ett riktigt bra påhitt tycker jag. Då man kan anmäla sig från vecka till vecka.

Igår var jag ute med jobbet (ett av dom) och åt mat. Ingen höjdarmat direkt, jag valde fel.. Men efterrätten var god. Men trevligt hade vi. Och hemma i god tid så jag orkade upp imorse:)

Nu ska jag hjälpa kära sambon med lite snickeriarbeten. Vi saknar lister på endel ställen & foder runt dörrarna, bara köket som är helt klart, men det är ju huvudsaken tycker jag! Har faktiskt hunnit baka både lussekatter (som jag gav bort) och vanliga bullar.

Trevlig Helg!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0