Snygg Häst!

Ja, då har jag ridit lektion igen & imorn kommer jag helt säkert ha värsta träningsvärken!! Dagens häst var inte lika lättriden som den jag hade förra gången. En jättefin hingst som har tävlat i de högre klasserna. Han gick väl inte riktigt lika fint för mig som på bilden nedan... ;)

Han var närmare 1,70m hög, jag kände mig som en liten myra. I gallopen började han göra ombyten i ena hörnet, undrade först vad som hände, haha!!

Annars har vi vart till Brattfors och klippt barnen idag så dom blev jul fina. Skulle ha klippt & färgar mitt hår oxå, men det blir en annan dag istället. Tänkte färga lite rött, tror jag. Blir ju fint nu i juletider;)

Fiffi har vart ute och jagat rådjur idag igen, men det verkade inte finnas några rådjur här i skogen. Förra helgen var de på ett annat ställe och jagade, då var det fullt drev, men inget skjutet.

Nu kom maten hem, kebab i bröd, mums!!

Ha de!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0