Moppat

Nu sitter pappa & mamma på planet påväg mot Thailand, oj vad jag önskar att jag fick följa med!! Får får jag förstås, men det blir något dyrt att åka till Thailand för 5 personer. Jag är inte direkt högavlönad... Jag får trösta mig med att en dag kommer jag bli rik:) Ja i mina drömmar alltså. Nu tänker ni att pengar är inte allt, nej jag kan hålla med, men faktiskt så blir livet lite lättare med pengar. Haha jag har vart deppig idag och tyckt synd om mig själv. Har märkt att det är bra med sådanna dagar ibland, för jag blir sporrad att ta tag i saker och ting sen. Oj vad det låter illa, i verkligheten är det inte så farligt som det låter;)

Isac och jag har vart hemma idag, vi har plockat fram lite tomtar, eller rättare sagt så har Isac tagit fram dom. Han tycker det är så mysigt! Vi har eldat både i pannan och i kaminen så nu har vi så varmt och skönt här inne & sen kan jag ta en varm skön dusch:) Jag har moppat golvet så det är rent & fint eller det var iallafall det en stund... Jag har en superbra mopp!! Det är så skönt att slippa dammsugaren! Tyst och lugnt & miljövänligt:D Den tar upp hundhåren skit bra, sen bara att gå ut och borsta ur den & sen fortsätta. Haha jag säljer sådanna här moppar om nån undrar;)

Hundarna har inte fått ngn aktivering idag, bara promenader. Tror jag ska träna lite kryp med Dima sen innan det är dags att sova.

Jag har stora planer för framtiden, en dröm som faktiskt skulle kunna bli sann, men vågar jag?? Har funderat på detta ett tag, men som sagt vet inte om jag vågar... Kommer inte skriva vad det är, förens jag vet hur det blir.

Nu ska jag gå ut på en liten promenad, hundarna talar om för mig att de vill det nu, eller rättare sagt det är Dima som talar, de andra tiger och samtycker. De sitter bredvid och tittar när Dima pratar med mig:)

Må gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0